Часи дієслова

Мета уроку:

·                   освітня:  дати відомості про категорію часу дієслів; повторити й систематизувати знання учнів про дієслово з минулих класів; формувати   вміння   розпізнавати та утворювати різні часові форми дієслів, визначати їх граматичні ознаки, змінювати за часами;

·                   розвивальна: розвивати навички правильно вживати форми дієслів у усному та писемному мовленні; розвивати   логічне   мислення та   пам’ять учнів;  

·        виховна: виховувати зацікавленість духовною культурою наших предків; підвести учнів до осмислення мовного етикету як культурного обличчя нації.

Тип уроку: урок вивчення нового матеріалу.

Методична організація уроку:

методи: метод зв’язного викладу матеріалу, метод бесіди (бесіда-повторення, евристична бесіда), метод спостереження і аналізу мовних явищ; метод тренувальних вправ (підготовчі і вступні вправи);

прийоми: аналіз і синтез, порівняння і абстрагування, узагальнення і конкретизація; мовний розбір, групування мовних явищ.

 

Обладнання уроку: дошка, презентація «Часи дієслів», робочий листок, роздатковий матеріал. 

презентація