Мета уроку:
·
освітня: дати відомості про категорію часу дієслів; повторити й систематизувати
знання учнів про дієслово з минулих класів; формувати вміння розпізнавати та утворювати різні часові форми дієслів, визначати їх граматичні ознаки, змінювати за часами;
·
розвивальна: розвивати навички правильно вживати форми дієслів у усному та писемному мовленні; розвивати логічне мислення та пам’ять
учнів;
·
виховна: виховувати зацікавленість духовною
культурою наших предків; підвести учнів до осмислення мовного етикету як культурного обличчя нації.
Тип уроку: урок вивчення нового матеріалу.
Методична організація уроку:
методи: метод зв’язного викладу матеріалу, метод бесіди (бесіда-повторення,
евристична бесіда), метод спостереження і аналізу мовних явищ; метод тренувальних вправ (підготовчі і вступні вправи);
прийоми: аналіз і синтез, порівняння і абстрагування, узагальнення і конкретизація;
мовний розбір, групування мовних явищ.
Обладнання уроку: дошка, презентація «Часи дієслів», робочий листок, роздатковий матеріал.